Výroba zadního blatníku

02.03.2010 00:00

Zadní blatník na ZX6R je dost drahý, proto jsem se rozhodl si ho vyrobit sám z kevlaru a dvousložkové epoxidové pryskyřice. Aby jsme mohli začít musíme nejprve celou motorku pečlivě zabalit, aby se pryskyřice nedostala do kontaktu s lakem, ja osobně jsem si udělal šablonu, neboli kopyto a přiložil ho na kolo motocyklu, ke kterému jsem ho připevnil smrštovacím igelitem, nastřihal jsem si kus kevlaru, který jsem přiložil na kopyto a začal na kevlar roztírat epoxid v tl. 0,1mm, nechal zaschnout cca 3 hod. a nanášel další vrstvu a nechal 12hod. na uplné vytvrzení. Výtvor sundáme z motocyklu a začneme opracovávat, Vykytujeme nerovnosti ( dvousložkový tmel ) a necháme opět vytvrdnout, vybrousíme do roviny a požadovaného tvaru dále nastřikáme plničem a následně barvou v min. 3 vrstvách.

 

 

 

Fotogalerie: Výroba zadního blatníku